установлен хук на NtUserSendInput, необходимо его обойти, желательно не трогая ssdt особенно интересно узнать про такие подходы: 1. How I bypass NtUserSendInput is I basically copy Win32k.sys into a new place with ExAllocatePool (Non Paged Pool) Then scan the pool for the starting bytes of NtUserSendInput 2. PostMessage(PWND window, ulong msg, ulong wParam, ulong lParam) When called, it eventually allocates a new entry in the thread queue using AllocQEntry, places the message information into it with StoreQMessage (which also adds the timestamp and current cursor position), and finally tells the thread that it should wake up because there's a message pending (using SetWakeBit). In Windows XP SP2, the message queue is found at offset 0xD0 of _W32THREAD, and looks like: Код (Text): typedef struct _MSG_QUEUE { PMSG_QUEUE_ENTRY Head; PMSG_QUEUE_ENTRY Tail; unsigned long NumberOfMessages; } MSG_QUEUE; если кто сталкивался, поделитесь опытом, универсальность метода не имеет значения, будет работать только под w2k/xp
Может скопировать начало оригинальной функции NtUserSendInput в буфер затем jmp на оригинал, и выполнять его там?